Anne Berit 2

Søgne Kajakklubb skreddersyr gjerne kurs og/eller padleturer i Søgnes fantastiske skjærgård. Kom med ønsker og spørsmål, så kan vi sammen finne et opplegg som garantert kan bli en fin opplevelse.

Søgne Kajakklubb har holdt flere padlekurs for ansatte. Dette skaper samhold blant deltakerne som ofte blir kjent med hverandre på en ny måte. Kursene avholdes som regel i løpet av to-tre ettermiddager à ca. 3 timer. Kursene er beregnet for nybegynnere og folk som ønsker å bli trygg i kajakk.

Kontakt:
Jørn Erik Ødegård Tlf 993 69 925
Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dere finner klubbhuset vårt her

Grasrot Plakat Liggende m logo mindre     facebook 70x70 firkant     instagram logo circle 70x70